Behandlere (klik for video)

Theresa

Anne

Piyana

Livia

Jobs

Massage er et andet ord for berøring, og kan bl.a bruges til at smertelindre, øge udskillelsen af affaldsstoffer, øge blodgennemstrømningen og energiniveauet i kroppen, afstresse og smidiggøre krop og sind til større velvære

Massage er også en effektiv metode, hvis man gerne vil styrke sin kropsbevidsthed.

Massøren må tilpasse sig det enkelte menneske, og sammensætte behandlingen i forhold til klientens fysiske og psykiske tilstand. I Kiropraxis tilsigter vi at kigge helhedsorienteret på kroppen, dvs. at vi ikke blot behandler symptomatisk, men finder og behandler ubalancerne i kroppen, og forholder os til evt. årsager og sygdomme.

Med massagen arbejdes der bl.a med stressrelaterede symptomer som migræne/spændingshovedpine, søvnløshed og forhøjet blodtryk. Infiltrationer (myoser), ubalance i led og muskler, stivhed i nakke og ryg, skulder/arm, ryg – og lændesmerter, hovedpine og migræne, symptomer afledt af dårlige arbejdsstillinger, statisk arbejde m.m., sportsskader, iskiassmerter, trætte og ømme muskler og en diverse andre problemstillinger.

Mange overser eller ignorerer de signaler som kroppen sender, fordi man er blevet vant til dem. Ved brug af forskellige massageteknikker kan man aktivere nervesystemet og stimulere blodcirkulationen i kroppen. Mange af vores kunder har opdaget dette, og kommer til forebyggende behandling, og giver dermed kroppen en større chance for at kunne håndtere den stress, som efterhånden er blevet en naturlig del af vores hverdag.

Har man brug for en snak med en af vores massører før evt. behandling, eller for yderligere information kan de kontaktes på klinikkens tlf. 40 70 40 70.

Kiropraxis.dk
Lyngbyvej 43
2100 København Ø
T: 40 70 40 70
M: info@kiropraxis.dk

Telefontid for tidsbestilling fra 8:00-18 alle hverdage, og lørdag 9-13

Afbud skal meldes senest dagen før inden kl. 15.

Find os

Følg os

Nyhedsbrev

Kiropraxis sender løbende nyhedsbreve - tilmeld dig her: